accuraad.nl

Wij ondersteunen met goede raad en info

Zo mist u nooit meer een klant

Een klant is het allerbelangrijkste voor een bedrijf. Een goede experience kan ervoor zorgen dat de klant vaker bij jou afneemt. Ook zal de klant jouw bedrijf aanbevelen bij zijn of haar vrienden. Persoonlijkheid is ook een belangrijke kwestie. Een klantreis optimaliseren is essentieel. Maar hoe maakt u zo’n customer experience nu succesvol? U kan een klantbeleving optimaliseren door het in te zetten van een telefoonservice. Een telefoonservice zorgt ervoor dat het bedrijf zowel doordeweeks als in het weekend bereikbaar is, de klant altijd iemand te woord kan staan het gesprek persoonlijk kan maken.

Start vandaag nog met het optimaliseren van de bereikbaarheid binnen uw organisatie. Alles voor de goede klantbeleving!

Verschillende opties

Wanneer u aan de slag gaat met een telefoon antwoord service, zorgt u ervoor dat uw bedrijf overdag optimaal bereikbaar is en u geen gesprek meer mist. U kan het 30 dagen uitproberen, zodat u alle voordelen van de professionele antwoordservice kunt ervaren. U krijgt namelijk een persoonlijke telefoniste met uitgebreide bedrijfskennis, binnen 30 minuten staat uw telefoon service al paraat, u bent ook bereikbaar in de avonden en weekenden en er is geen contract. Uw antwoordservice is dagelijks opzegbaar. Er zijn verschillende opties beschikbaar, zodat u het pakket kan kiezen die het best bij uw organisatie past. Zo kunt u kiezen uit een start pakket, waarbij u toegang heeft tot het dashboard, gratis e-mails en tot wel 100 gesprekken per maand. Het professionele pakket is vanaf 100 gesprekken per maand en wanneer u graag een pakket op maat wil met specifieke wensen, wordt er gekeken naar wat er het best bij u past.

De telefoonservice

Het is een ideale manier om op professionele wijze uw klanten te beantwoorden. Met de telefoonservice zzp mist u nooit meer een gesprek, wat misschien wel een potentiële klant kan zijn. Binnen vier stappen gaat u gemakkelijk aan de slag. U begint eerst met een aanmelding. U kunt het geheel vrijblijvend 30 dagen gratis uitproberen. Hierna kunt u het abonnement dagelijks opzeggen. U zit dus nergens aan vast. Vervolgens wordt er binnen 30 minuten na uw aanmelding contact met u opgenomen. Op basis van een aantal vragen, wordt er bepaald hoe de telefoongesprekken volgens u moeten worden beantwoord. Vervolgens staat uw telefoniste altijd klaar om voor uw bedrijf de telefoon op te nemen. Het enige dat u nog hoeft te doen is de telefoon doorschakelen. Tot slot worden alle gesprekken netjes afgehandeld en gerapporteerd. Per gesprek ontvangt u een verslag per e-mail, zodat u helemaal niks mist.

Make your website live today!

GET A FULL COPY OF THIS EXACT DEMO THEME IN YOUR WORDPRESS WITHIN MINUTES.

Purchase this WordPress theme today!

Buy Food Travel Blog Theme SALE